پست ثابت
 
:: همفکری با دکتر علی شریعتی ::
یک شنبه 1 مرداد 1398برچسب:دکتر علی شریعتی,Ali Shariati,شریعتی,Shariati, :: 1:7 ::  نويسنده : ..::: مجید :::..       

دکتر علی شریعتی

Ali Shariati

شریعتی- Shariati

 

خواهشن شرکت کنید

 

 



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت19:15---25 مهر 1393
سلااااااااام دوست خوبم عنوان وب من خاطرات من , من خودم اخر هفته ها اتفاق خوب یا بدی که تو طول هفته برام میوفته رو مینوسم . خوشحال میشم تو قسمت کامنتا توام خاطره ای از هفته ات رو با متن یا عکس بزاری هم بر هممون جذابه هم واقعا ی خاطره ای از دوستامونه

آرام
ساعت23:23---15 شهريور 1393
بسیارعالیست....

atefeh
ساعت21:20---8 شهريور 1393
وقتی ی دختـــر باهات بحث میکنه. . .


غــر میزنه . . .


قهــــر میکنه . . .


دلـــش میگیــره . . .


از دستت گریه میکنه. . .


میـــگه... میـــگه... میـــگه...


و اشــکش سرازیر میشه و مجبورت میکنه


حرفشو گـــوش کنی..!


خوشحال بـــاش!


بــراش مهمـــی که اینجوریه...


اگه همش صدات میکنه


اگــه دوستش داری. . . ذوق کن..!


چون خیلی دوستــــت داره


اگه مردی ...اگه عاشقی ... قدر مهربونیاشو بدون


بزار از ابراز عشـــقش به تو انرژی بگیره


بزار واست بخنده و بهش بگو که عاشق خنده هاشی


بهش بگو چقدر دوســ ♥ـتش داری...


آروم باش و لبخند بزن


احترام بزار و بگو عشـــق من چی میخواد..؟


دخــــتر به همین سادگی آروم میشه


تو فقط مــــرد باش ...همــیـــن..!


لیلا
ساعت22:59---6 شهريور 1393
لایک

مونا و محمد
ساعت16:18---2 شهريور 1393


میخندم همانند یک دلقک برای غم هایم......

چه فرقي مي كند.. در سيرك يا در خانه؟!! خنده ات كه تلخ باشد، دلت كــه خون باشد، تو هم دلقكي..!!
***آپم****
پاسخ:عجب! مرسی


atefeh
ساعت18:35---1 شهريور 1393
خدایا ڪسے غیر از تــو


با مَــــטּ نیستــــ...


خــــــــــــــــــدایا!

مَــــטּ دلـــــم قرصِ


ڪسے غیر از تــو با مَــــטּ نیستــــ...



خیالت از زمیـــــטּ راحت،


که حتے روز، روشـــטּ نیستــــ!



ڪســـے اینجـــا نمے بینــــه ڪه


دنیــــا زیــر چشــماتِـــ !


یـــه عمــره یادمـــوטּ


رفتـــه زمیـــטּ دار مـڪافـاتِـــ



فراموشم شده گاهے ،


که این پاییــــטּ چه ها کردمــ!


که روزے باید از اینجا


بازم پیش تـو برگــــردمـــ!


خــدایا وقتـــــــــ برگـشتـــــــטּ


یه ڪــم با مَــــטּ مدارا ڪـــטּ


شنیدم گرمِ آغوشتــــ


اگه مے شه منمـــ


جا ڪــــטּ...


کاش هرگز نمی دیدمت تا


امروز غم ندیدنت رابخورم ...



کاش لبخندهایت آنقدر


زیبا نبودند که امروز آرزوی



دیدن یک لحظه فقط یک لحظه



از لبخندهای عاشقانه ات را داشته باشم ...


کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد ...


تا امروز چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند


و اشک بریزند ...



کاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم


تا امروز با


خود نگویم : " آخه او که میدونست


چقدر دوستش دارم
پاسخ:مرسی واقعا مرسی


هیئت جوانان مسجد حضرت سیدالشهداء ع
ساعت12:31---1 شهريور 1393
با سلام
ما لوگوی شمارو در وب خود به نمایش درآوردیم
شما هم به وب ما آمده و لوگوی مارو به نمایش دربیاورید.
باتشکر
پاسخ: به روی چشم


مونا و محمد
ساعت22:07---31 مرداد 1393
مثل همیشه عالی مرسی ک بهم سر زدی ممنونم از معرفتت خیلی گلی
خدایا من گناهی نکرده بودم

که اینک قلبی شکسته در سینه دارم . . .
گناه من چه بود که بازیچه دست این و آن بودم !

هر که آمد بر روی قلبم پا گذاشت و رفت

و حتی پشت سرش را هم نگاه نکرد !


sonygirl
ساعت20:58---29 مرداد 1393

خـــــــیال کـــــــردی رفـــــــتی و تمـــــــام ؟!



بــــــــــریـــــــــــد ی و خـــــــــــلاص..



مـــــــن هرگـــــــز کـــــــوتاه نمی آیم.. می بینی

تا ابد دهانت از شعر های عاشقانه من سرویس است !!!!
پاسخ: ایولا. مرسی


maryami
ساعت12:10---29 مرداد 1393
سلام ..وبتون خیلی زیباست..
لینک شدید
پاسخ: شما خیلی لطف دارید. ممنون


من و عشقم
ساعت3:39---29 مرداد 1393
اقا مجید ی لینک ازت خواسته بودیما
پاسخ:سلام شما خیلی وقته لینک هستید. خوب نگاه کنید


ﻣﺠﯿﺪ
ساعت19:10---28 مرداد 1393
ﺳﻼﻡ
ﻣﻤﻨــﻮﻥ ﮎ ﺏ ﻣﻦ ﺳﺮﺯﺩﯾﺪ.
ﺷﻤـﺎ ھﻢ ﻭﺑﻼﮒ ﺯﯾﺒـﺎﯾــے ﺩﺍﺭﯾﺪ...
ﺗﺸﮑﺮ ﮎ ﻟﯿﻨﮑﻢ ﮐﺮﺩﯾﺪ.ﻣﻨﻢ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﻟﯿﻨــﮏ ﮐﺮﺩﻡ


نفس
ساعت0:54---25 مرداد 1393
آدم ها برای این تنها هستند که همیشه برای درست کردن پل ، "دیوار " می سازند..........

سلام
وب زیبایی دارین...


مژده
ساعت0:52---25 مرداد 1393
سلام
وب شما هم خیلی خوبه ، جملات دکتر علی شریعتی رو خیلی دوست دارم.
با چه اسمی لینکتون کنم؟


مریم
ساعت13:37---23 مرداد 1393
سلام آقا مجید!
ممنون که لطف کردی اومدی و کامنت گذاشتی...بدون تعارف وب زیبایی داری و از مطالبت خیلی خوشم اومد.موفق باشی منهم شما رو لینک می کنم...


مهدیس
ساعت1:53---21 مرداد 1393
وب جالبی دارین موفق باشین

عـــشق خاص
ساعت15:21---20 مرداد 1393
لینڪـ شـבی عــزیزَܢܢ فقط با ایטּ اسܢܢ لینڪ ڪטּ اونو پاڪ ڪטּ اینجوری بنویس
عــشق פֿـــآص


آرام
ساعت10:45---20 مرداد 1393
یادت باشه آرامش روبایدتووجودخودت پیداکنی....

milad7
ساعت13:01---19 مرداد 1393
وب بسیار زیبایی داری...
لینک شدی...


فرهان
ساعت6:47---19 مرداد 1393
خرسندم از حضور شما ....دوست عزیز

موفق باشید


عـــشق خاص
ساعت6:40---19 مرداد 1393
زیبا بود بهم سر بزن

حسین دلی
ساعت2:44---18 مرداد 1393
سلام خیلی وبت عالییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییه.من شمارولینک کردم.امیدوارم خوشتون بیاد
پاسخ:


atefeh
ساعت11:18---16 مرداد 1393
ღ آپـــ ـــــــــ♥ــــــ ـــــــــم ღ

Negin
ساعت17:59---15 مرداد 1393
سلام اپــــ♥ــــم خوش حال میشم بیاید

محمد و مونا
ساعت5:50---15 مرداد 1393
دست هایت بامن
چشم هایت در خیابان
دلت...
وای دلت...
این یکی را نمیخواهم بدانم
****اپم****


محمد و مونا
ساعت8:30---10 مرداد 1393
روزانــه هزاران انســان به دنیــا می آینـــد .

امــا

نسل " انســانیت " در حال انقــراض است.


محمد و مونا
ساعت14:46---7 مرداد 1393
قشنگ بود مثل همیشه عیدت مبارک اگر روزه هم گرفتی قبول باشه

فرهان
ساعت2:16---7 مرداد 1393
امده ام اینجا ....نمیدانم برای چه خلق شده ام......می دانی رفیق ....تشنگی سودی نداشت ...گرسنگی هم ...دکتر گفت نخور این ماه تا معده ات استراحت کند تا بعد حسابی از خجالت این همه خوراکی بیرون ایی....مساله جای دیگری لنگ می زد/

Morteza
ساعت0:41---7 مرداد 1393
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥


























هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥


























حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥


























تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥


























تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥


























تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥


























کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥


























موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥


























همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥


























حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥


























پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥

















امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥










ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...



واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥

اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥

روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥



یادت باشه خیلیا دوست دارن...



دوست...♥♥♥♥

اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥

اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...





اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥....

لطف کنیدکپی کنید.......


چشم انتظار
ساعت0:25---7 مرداد 1393
سلام..من مطلب گذاشتم ..اگه کمو کاستی داشت یا نیاز ب ویرایش داشت خودتون زحمتشو بکشید.ممنون

عاشقان واقعی
ساعت22:43---4 مرداد 1393
سلام---وبت عالیه .ممنونم که لینکم کردی منم لینکتون کردم موفق باشی
پاسخ:مرسی


آرام
ساعت14:09---4 مرداد 1393
سلام.خیییییلیییی عالیه موفق باشید.همیشه بهتون سرمیزنم.



پاسخ:لطف دارید آرام خانوم


sonygirl
ساعت4:09---4 مرداد 1393
mer30 ke behem sar mizaniiiiii

پاسخ:خواهش می کنم.


محمد و مونا
ساعت0:45---4 مرداد 1393

ایـــنجا
بــــارانی نــــمی بــــارد
ولـــی
هــــمیشه بـــوی خـــاک بـــاران خـــورده مـــی آیــــد
مــــیگویند
ایــــنجا
ســـال هــــاست
دختری

بــــغض هــــایش را زنــــده بــــه گــــور مــــی کــــند...


باران
ساعت20:29---3 مرداد 1393
عالی بوووووووود ممنون موفق باشین
پاسخ:مرسی.ممنونم


shayan
ساعت19:11---3 مرداد 1393
سلام دوست عزیزممنون بابت بازدیدت وهرزگاهی یادماهستی خیلی ممنون وخواستم بگم توهم سایت جالب وخیلی خیلی خوبی داری وارادت زیاددارم خدمتت
پاسخ:چاکریم.


فرار
ساعت18:14---3 مرداد 1393
این حرفش تیکه دار سنگین بود؟؟

هلیا
ساعت17:32---3 مرداد 1393
ببخشیددیر شد لینکت کردم

mohammadjavad
ساعت7:29---3 مرداد 1393
واقعا خسته نباشي خيلي عالي شده

کوثر
ساعت4:58---3 مرداد 1393
سلام بازم عالی بود
ممنون که سرزدین


رز
ساعت1:38---1 مرداد 1393
عالیییییییییییییییییییی است.

علی
ساعت8:07---30 تير 1393
خــدایا !
امشـب امـضا بزن بـه پـرونده هـامون
تـایید کـن خواسـته هـامون
به حـق امام زمـانمــون
{التمـاس دعا}


محمد و مونا
ساعت6:59---26 تير 1393
مثل همیشه عالی بود

amirhossein
ساعت18:10---24 تير 1393
مــحکمتــــــــــر از آنــــــــــم ...
کــــه بـــــرای تـــــــنها بودنــــــــم ‍‍‍
آنچـــــه کــــه اسمــــش را غـــرور گـــــذاشتـــــم
بــــرایـــــــت ب زمـــــــین بکــــــوبـــــــــم ...
احــــــساس مـــــــن قیــــــــمتـــــی دارد
کـــه تو بـــرای پــــرداختــــــــــــ آن فقـــــیری


ناهید
ساعت23:14---20 تير 1393
سلام
ببخشید من دنبال قالبی مثل قالب شما هستم..من از کجا همچین قالبی پیدا کنم؟دیگه دارم روانی میشم لطفا کمکم کنید
پاسخ:منظور شما قالب های دارای اسلاید شو هست؟ تو گوگل سرچ کنید:قالب های دارای اسلایدشو


محمد و مونا
ساعت4:05---20 تير 1393
گرگ باش ، مغرور ، بر شب پادشاهی کن ،







میخوای خنجر بزنی از رو به رو بزن ،







مثل گرگ تعصب داشته باش ،







مثل گرگ حتی به شیر هم رحم نکن ،







مثل گرگ رو در رو حق بگیر ،







به مانند گرگ باش ،







دوستانت را لیس بزن ،







دشمنانت را گاز بگیر ،







گرگ باش دشمن را بدر ،







در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش ،







آنها با پارس کردن های بیهوده زنده اند ،







گرگ باش، بی اعتماد باش ، بی اعتنا







یکتا ، همیشه با گله اما تنها ...........


رز سیاه
ساعت14:32---19 تير 1393
مرسی شما هم همینطور

محمد و مونا
ساعت14:21---19 تير 1393
ممنون که بهم سر زدی لینک شدی داداش
پاسخ:خواهش می کنم آبجی


мѻ§ϯα£α √
ساعت3:25---19 تير 1393
U ham link shodi

mohammadjavad
ساعت3:12---19 تير 1393
باتشکر دوست عزیز

باکمال افتخار لینک شدید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

خدایا مرا توفیق ده،تا زمانی که کفش کسی را نپوشیده ام،در مورد راه رفتن وی قضاوت نکنم. علی شریعتی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان:

::همفکری با دکتر علی شریعتی::

و آدرس :

tanha-m.glxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.